Najlepsze
  • Budowanie rynkowej przewagiBudowanie rynkowej przewagi
    Budowanie nowoczesnych samochodów nie jest dzisiaj zadaniem prostym ani wdzięcznym, albowiem wymaga od konstruktorów wyjątkowo dużo pomysłów przy jednoczesnym niemal zerowym gwarantem, że nowe modele w ogóle będą się sprzedawać. …
  • Przeprowadzki w KrakowiePrzeprowadzki w Krakowie
    Przeprowadzki w Krakowie. Zmieniasz mieszkanie, a może przenosisz swoją firmę do innego miejsca i przeraża Cię perspektywa pakowania kartonów i przewozu wszystkich rzeczy? Mamy dla Ciebie idealne rozwiązanie, ponieważ organizujemy …
  • Kurs prawa jazdy KatowiceKurs prawa jazdy Katowice
    Kurs prawa jazdy. Z powodu sytuacji osobistej, przeprowadziłam się do Katowic. Tu mieszkał mój przyszły mąż, tu miał dobrą pracę i nie chciał jej stracić. Więc to ja przyjechałam do …
Najnowsze komentarze
    Strony

    postheadericon Zestaw naprawczy w sprayu – czy skuteczny

    Coraz częściej kierowcy zaczynają stosować w praktyce zamiast koła zapasowego wożenie w aucie tak zwanego zestawu naprawczego, czyli pojemnik ze sprayem oraz elektryczna pompka do kół. Takie rozwiązanie ma swoich zarówno przeciwników, jak i zwolenników. Niektórzy chwalą takie rozwiązanie za oszczędność miejsca w bagażniku i to jest chyba jedyna zaleta takiego uszczelniacza. Jeśli poruszamy się głównie po terenie miasta, tego rodzaju rozwiązanie jest w miarę praktyczne, gdyż w razie większej awarii opony można zamówić holownik – gorzej, gdy przygoda z przebitą oponą przydarzy nam się gdzieś w trasie. Producenci zestawów naprawczych reklamują, że po takim usprawnieniu przebitej opony powinna ona jeszcze przejechać co najmniej 40 kilometrów. Jednak znawcy tematu, praktycy, twierdza, że może to być dwukrotnie krótszy dystans. Kolejna sprawa, że uszczelniaczem możemy załatać tylko niewielka dziurkę, i to powstałą w czołowej części opony – wszelkie pozostałe uszkodzenia uniemożliwią nam dalszą jazdę, jeżeli nie będziemy jednak posiadali zapasów w bagażniku.

    Leave a Reply