Najlepsze
  • Znaczenie transportu w dziedzinie motoryzacjiZnaczenie transportu w dziedzinie motoryzacji
    Co zrobić kiedy mamy dostarczyć dużą ilość samochodów, zdjętych prosto z linii produkcyjnej do salonu samochodowego, czy innego sklepu, gdzie handluje się pojazdami? Chcemy, aby auto to nie zostało narażone, …
  • Czas pracy kierowcyCzas pracy kierowcy
    Praca kierowcy. Byłem kierowcą zawodowym. Jeździłem dużym ciągnikiem siodłowym. Zazwyczaj wybierałem długie, międzynarodowe kursy. One były najlepiej płatne. Poza tym zawsze lubiłem samotność i takie podróże bardzo mi odpowiadały. Mogłem …
  • Iveco Daily 35SIveco Daily 35S
    Iveco Daily 35S. Rynek pojazdów dostawczych w naszym kraju jest dzisiaj bardzo dobrze rozwinięty. Nie ma najmniejszego problemu by zakupić takie auto zarówno jaki prywatna osoba, jak i duża firma. …
Najnowsze komentarze
    Strony

    postheadericon Zestaw naprawczy w sprayu – czy skuteczny

    Coraz częściej kierowcy zaczynają stosować w praktyce zamiast koła zapasowego wożenie w aucie tak zwanego zestawu naprawczego, czyli pojemnik ze sprayem oraz elektryczna pompka do kół. Takie rozwiązanie ma swoich zarówno przeciwników, jak i zwolenników. Niektórzy chwalą takie rozwiązanie za oszczędność miejsca w bagażniku i to jest chyba jedyna zaleta takiego uszczelniacza. Jeśli poruszamy się głównie po terenie miasta, tego rodzaju rozwiązanie jest w miarę praktyczne, gdyż w razie większej awarii opony można zamówić holownik – gorzej, gdy przygoda z przebitą oponą przydarzy nam się gdzieś w trasie. Producenci zestawów naprawczych reklamują, że po takim usprawnieniu przebitej opony powinna ona jeszcze przejechać co najmniej 40 kilometrów. Jednak znawcy tematu, praktycy, twierdza, że może to być dwukrotnie krótszy dystans. Kolejna sprawa, że uszczelniaczem możemy załatać tylko niewielka dziurkę, i to powstałą w czołowej części opony – wszelkie pozostałe uszkodzenia uniemożliwią nam dalszą jazdę, jeżeli nie będziemy jednak posiadali zapasów w bagażniku.

    Leave a Reply