Najlepsze
  • Kosiarki do trawyKosiarki do trawy
    Nowa kosiarka. W końcu nadeszła wiosna. Wokół zrobiło się pięknie i zielono. Mój ogród również budził się do życia. Zrobiłam w nim typowe wiosenne porządki i obserwowałam jak wspaniale wszystko …
  • Osiągnięcia sportowe w motoryzacjiOsiągnięcia sportowe w motoryzacji
    W ten sposób osiągnięcia sportowe mogą zostać przekute na osiągnięcia marketingowe a marketingowe mogą pomóc zarobić i stworzyć idealne warunku do dalszego poprawiania tworzonych przez siebie konstrukcji. A wciąż poprawiać …
  • LotnictwoLotnictwo
    Lotnictwo na całym świecie jest bardzo rozwinięte i jeśli chodzi o środek transportu sprawdza się znakomicie. Latanie po całym świecie jest już rzeczą tak naturalną, że nikt już się nie …
Najnowsze komentarze
    Strony

    postheadericon Zestaw naprawczy w sprayu – czy skuteczny

    Coraz częściej kierowcy zaczynają stosować w praktyce zamiast koła zapasowego wożenie w aucie tak zwanego zestawu naprawczego, czyli pojemnik ze sprayem oraz elektryczna pompka do kół. Takie rozwiązanie ma swoich zarówno przeciwników, jak i zwolenników. Niektórzy chwalą takie rozwiązanie za oszczędność miejsca w bagażniku i to jest chyba jedyna zaleta takiego uszczelniacza. Jeśli poruszamy się głównie po terenie miasta, tego rodzaju rozwiązanie jest w miarę praktyczne, gdyż w razie większej awarii opony można zamówić holownik – gorzej, gdy przygoda z przebitą oponą przydarzy nam się gdzieś w trasie. Producenci zestawów naprawczych reklamują, że po takim usprawnieniu przebitej opony powinna ona jeszcze przejechać co najmniej 40 kilometrów. Jednak znawcy tematu, praktycy, twierdza, że może to być dwukrotnie krótszy dystans. Kolejna sprawa, że uszczelniaczem możemy załatać tylko niewielka dziurkę, i to powstałą w czołowej części opony – wszelkie pozostałe uszkodzenia uniemożliwią nam dalszą jazdę, jeżeli nie będziemy jednak posiadali zapasów w bagażniku.

    Leave a Reply